Legally-Me: I’m Back

16.08.2016

Miami
Na bijna 4 weken afwezigheid ben ik terug van weggeweest. Nou ja, de artikelen zijn de afgelopen weken gewoon door blijven lopen. Zelf was ik echter aan het genieten van onze droomreis naar Amerika. Maar nu ik nog geen 24 uur weer terug ben op Nederlandse bodem is het weer tijd voor de normale wereld. Vandaag begint het echte leven weer en start ik met mijn nieuwe baan. Maar natuurlijk eerst even een korte update want I’m back!

Terwijl hier dus alles doorliep, jullie me massaal feliciteerde met mijn verjaardag en met mijn nieuwe baan – waarvoor dank allemaal! – was ik dus op vakantie. De reis die we maakten was onze droomreis. De reis waar we het al over hebben sinds we elkaar kennen en we bezochten plekken waar ik al mijn hele leven van droomden.

Met tranen rollend over mijn wangen reden we per trein New York in, met dik kippenvel liep ik over Times Square en zat ik in de zaal bij een Broadway musical. We bezochten Harvard, het Witte Huis, stonden on top of the rock, raakten ontroerd bij het 9/11 memorial museum, maakten een helikoptervlucht boven New York en hadden een rondleiding door het Capitool. We fietsten over de Brooklyn Bridge en Central Park en bezochten een wedstrijd van de New York Yankees.

Hoewel we vol zaten met de meest bijzondere indrukken waren we pas net over de helft van onze reis en vlogen we naar Florida. We haalden onze huurauto op, reden van de ene naar de andere outlet shoppig mall, van Universal naar Disney en uiteindelijk naar de stranden. Het laatste deel van onze reis stond in het teken van ontspannen; lekker op het strand liggen, niet te veel doen en diverse malen van plaats wisselen. Van Clearwater Beach naar St. Pete Beach naar Ft. Lauderdale, The Keys en afsluitend Miami. De ene plek nog mooier als de ander, the keys een soort paradijselijk oord en Miami een hippe en gezellige afsluiter.

Pictures

Tijdens de vakantie genoten we. Genieten hetgeen voor ons betekent om gezond, verantwoord en heel erg lekker met elkaar af te wisselen. Ik ontdekte de beste bagels die zelfs zo lekker waren dat ik een tweede nam. Ik at voor het eerst van mijn leven een donut en at een cupcake van Magnolia Bakery. Maar ook vond ik af en toe de tijd en zin om te gaan hardlopen. Met een hotel dat precies aan de finish van de Boston Marathon zit kon ik het in Boston natuurlijk niet laten om te gaan lopen. Central Park stond hoog op mijn bucketlist en samen met M. liepen we op de vroege ochtend een mooie ronde. Ook in Washington liepen we samen, dit keer was M. mijn haas en liepen we ondanks de hoge temperatuur op een hoog tempo. Tijdens een wat grijze middag in Clearwater beach had ik kriebels en maakte ik alleen een rondje, waarna we in Miami samen nog een keer afsloten.
Bijna 4 weken op reis, nog nooit was ik zo lang weg. Waar ik normaal na 2/2,5 week me begin te ergeren aan het leven uit een koffer, weer verlang naar mijn eigen bed of douche was dat dit keer totaal niet het geval. Ik had nog weken/maanden weg kunnen blijven samen met mijn lieve M. Maar nu zijn we weer thuis. Stiekem is dat dan ook wel weer heel fijn om je huis in te lopen en je weer even te verbazen over de schoonheid en grootte van je huis.

De komende weken ga ik op mijn gemak jullie uitgebreid verslag doen van al onze belevenissen in the States. Van iedere stad zal ik een artikel maken en ik zal een artikel maken over hoe je een roadtrip langs de oost kust het beste aan kunt pakken.  Maar naast het reis deel komt er natuurlijk ook een uitgebreide shoplog met alle items die heb gekocht.

Doordat ik vandaag start met mijn nieuwe baan weet ik niet op welke termijn dit online komt maar stay tuned, ik doe mijn best het allemaal op een redelijke termijn online te zetten. Mocht je specifieke dingen willen weten of willen lezen over de reis laat het dan even weten in de comments dan laat ik het je weten of neem ik het mee in mijn artikel(en).

Liefs,
Stacey

I'm back

Vorige post Volgende post

4 reacties

Hi Stacey, allereerst : welkom terug (hoewel ik je geweldige Instagram-feed ’s ochtends bij het opstaan al mis. Dat was het eerste wat ik de afgelopen weken deed : genieten bij de foto’s die je geplaatst had).
    Ik ben heel erg benieuwd hoe je het precies geboekt hebt, wat je route was, wat je gedaan hebt, maar ook naar je budget. Ik ben erg benieuwd naar het prijskaartje wat eraan hangt. Wil je dat ook delen (kan ik alvast gaan sparen 😉
    Succes ook met je nieuwe baan.

Wat een gave foto boven aan dit artikel! De reis klinkt echt super, ik ben benieuwd naar alle updates!

Leuk dat je weer terug bent! Wat ik me afvraag bij zo’n reis, je hebt zoveel gezien, heb je dan geen stress om je aan je reis schema te houden? Om de lijst vakantie to-do’s af te werken? Dit bedoel ik niet als negatief commentaar maar ik ben zelf nogal een stress kip en vraag me af of dit soort reizen ook voor mij weggelegd zijn

Btw, je reis lijkt supermooi en sprookjesachtig!

• Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.