Legally-Food: My Food & Exercise Diary

02.01.2017

My food & exercise diary
Het is mijn favoriete rubriek in het blad Grazia, het voedingsdagboek. Ben jij nou ook benieuwd wat ik eet op een dag? Lees dan mee met mijn food diary van twee weken geleden. Naast dat ik je vertel wat ik eet en waar mogelijk link naar het bijbehorende recept, vertel ik er ook bij wat ik qua sporten heb gedaan op die bewuste dag. Lees snel My food & exercise diary. 

Voor mijn coachingstraject bij BBB moest ik onlangs een voedingsdagboek bijhouden. Omdat ik zelf op vakantie ben en het in Cuba niet mogelijk is om mijn blog bij te houden, vandaag dan ook een voedingsdagboekje in plaats van een my weekly diary.

Zondag
Ontbijt: havermout met pompoen, koffie en een sinassappel kiwi sapje
Tussendoor; appel, 2 koppen thee en een kop koffie.
Lunch: 3 glutenvrije boterhammen met pindakaas met een kop thee.
Tussendoor: 2 koppen thee
Diner: 1,5 kom tomatensoep met balletjes met 2 glazen water
Snack; tortilla chips met guacemole (1/2 zak met z’n tweetjes) met 2 koppen thee.

Hardlopen: 13 kilometer

Maandag
Ontbijt: havermout met wortel en een kop koffie
Tussendoor: 3 koppen thee
Lunch; 3 rijstwafels met guacemole, kalkoen filet en sla, 2 glutenvrije boterhammen met pindakaas met een kop thee.
Tussendoor: appel met 2 koppen thee
Diner: boerenkool met een gehaktbal met een glas water
Tussendoor: 3 koppen thee

Hardlopen: 6 kilometer
BBB Healthclub; 30 minuten

Dinsdag
Ontbijt: havermout en een kop koffie
Tussendoor: 2 mandarijnen met 2 koppen thee
Lunch: 5 rijstwafels met kalkoenfilet en een halve avocado met een kop thee
Tussendoor: een appel met twee koppen thee
Diner: Pasta in roomsaus met gerookte kip, sperziebonen en champignons. met een glas water
Tussendoor: een halve reep Tony’s Chocolonely (zeezout caramel) met 3 koppen thee

Woensdag
Ontbijt: havermout en een kop koffie, met een kop koffie.
Tussendoor: een appel en mandarijn. met 2 koppen thee
Lunch: Een salade met courgette, komkommer, wortel, bleekselderij en rode ui, met 1 kop thee
Tussendoor: 2 plakjes ontbijtkoek
Diner: Een kom linzensoep  met een glas water
Tussendoor: worteltjes om te knabbelen met 3 koppen thee

Hardlopen: 5 kilometer
BBB Healthclub; 30 minuten

Donderdag
Ontbijt: havermout en een kop koffie, met een kop koffie
Tussendoor: twee mandarijnen met 2 koppen thee.
Lunch: een (glutenvrij) broodje met kipfilet met een kop thee
Tussendoor: twee sinaasappels en een plakje bananenbrood (uit de vriezer) met 2 koppen thee
Diner: Zoete aardappel uit de oven met broccoli en 4 (glutenvrije) fishticks met een glas water
Tussendoor: een bakje met worteltjes en zoete pompoen hummus als dip met 3 koppen thee.

BBB Healthclub; 30 minuten

Vrijdag
Ontbijt: havermout en een kop koffie
Tussendoor: Een mandarijn
Lunch: kwark met fruit, muesli en een rijstwafel met pindakaas
Tussendoor: Een kiwi
Diner: Een bloemkool pizza met spinazie, courgette, rucola en ham
Tussendoor: 1 mini snicker en een handje naturel chips

Hardlopen: 6 kilometer

Zaterdag
Ontbijt: havermout, koffie en een sinassappel kiwi sapje met een kop koffie
Tussendoor: Een kiwi met 2 koppen thee
Lunch: 3 rijstwafels met filet americain met 2 koppen thee
Tussendoor: een peer met een flesje water
Diner: Sushi eten bij Shabu Shabu, inclusief 2 wijntjes (ik nam all you can eat vrij letterlijk…)
Tussendoor: 2 bolletjes ijs

Qua eten misschien niet de meest gezonde week, maar zo gaat het er stiekem wel heel vaak aan toe. Gezien het grote aantal keren dat ik ben wezen sporten vind ik dat het een prima balans is waar ik me heel erg happy bij voel. Zonder chocolade en andere snacks ben ik namelijk een stuk minder happy.

Tags: , , , ,
Categorie: Health, Healthy, Legally-Fit
Vorige post Volgende post

1 reactie

  • Reageer Jolien 02.01.2017

    Leuk om te lezen! En gewoon lekker realistisch 🙂

  • Laat een reactie achter